F1 Italian Monza & Gardajärvi 29.8.-2.9. OPASTETTU

Finnairin suorat lennot Veronaan, UUTUUS!
Alk. 1.325€ / hlö

Italian Monzan GP 2024 ja upea Gardajärvi!

Rentoudu upeissa maisemissa Gardan Desenzanossa, joka on suurin Gardajärven  rantakaupungeista. Kohde on säilyttänyt alkuperäisyytensä ja tuntuu edelleen aidolta italialaiselta kaupungilta. Voit nauttia järveltä henkivästä tuulesta ja hyvästä ruuasta rauhallisessa ympäristössä ja käydä päivällä seuraamassa aika-ajoja tai itse kisaa vilinää täynnä olevassa Monzassa.

Hotelli sijaitsee 5 kilometrin päässä Desenzanon keskustasta.

Välimatka Desenzanon ja Monzan välillä taittuu noin puolessatoista tunnissa.

Milanon liepeillä sijaitseva, jo yli 100-vuotias, perinteikäs Monzan rata on MM-sarjan nopein näyttämö. Kierroksesta 70 prosenttia ajetaan täydellä kaasulla, joten rata kysyy ennen kaikkea vahvaa moottoria. Auton on myös oltava jarrutustilanteessa hyvässä tasapainossa, kun kovasta vauhdista hidastetaan kohti shikaaneja. Vuonna 1922 valmistuneelle radalle on vuosikymmenten varrella rakennettu useita shikaaneja hidastamaan autojen vauhtia, mutta nykyisillä autoilla ajetaan silti Monzassa kovempaa kuin koskaan.

Halutessa Gardalta löytyy lukuisia aktiviteettivaihtoehtoja patikoinnista ja maastopyöräilystä purjehdukseen ja sukellukseen ja juuri alkusyksy on yhtä parasta matkustusaikaa.

Suomalainen matkanjohtaja mukana matkalla.
Matkapäivät to-ma 29.8.-2.9.2024

Hinta alk. 1.325 €/hlö 4 yötä.

Hinta sisältää
– Finnairin suorat reittilennot Helsinki-Verona-Helsinki
– 1 x käsimatkatavara sekä ruumaan menevä matkalaukku
– lentokenttäkuljetukset
– majoitus kahden hengen huoneessa
– hotelliaamiainen
– kuljetukset kisapaikalle lauantaina ja sunnuntaina
– suomalainen matkanjohtaja mukana matkalla

Lisämaksusta
–
F1-kisaliput
– huone yhden hengen käyttöön + 399 €

Pidätämme oikeuden muutoksiin.

Lehtimäki Matkat

ma – pe 09.00-16.00 | mon – fri 09.00-16.00
Puh. 020 1557 900
Matkat@LehtimakiMatkat.fi

Hotelli West Garda Hotel & Residence ****

Via Prais, 32 – 25080 Padenghe sul Garda (BS)

Neljän tähden hotelli sijaitsee rauhallisella paikalla, noin viiden kilometrin päässä Desenzanon keskustasta kylässä nimeltä Padenge sul Garda.

Hotelli on itseasiassa suuri, kansallispuiston ympäröimä villa. Hotellin alueella on mm. kaksi uima-allasta ja ravintola.

Matkaohjelma Monzan, Italian F1-kisamatkalle 4 yötä to-ma

To 29.8.
Finnairin lento lähtee klo 16.20 Helsingistä kohti Veronaa, johon saavutaan klo. 18.15.
Matkanjohtajamme on lentokentällä ryhmää vastassa. Bussikuljetus kentältä Gardajärvelle, jossa majoittuminen hotelliin.
Ilta vapaata aikaa.

Pe 30.8.
Hotelliaamiainen.
Päivä vapaata aikaa tutustua itsenäisesti Desenzanoon tai Pohjois-Italiaan laajemminkin – Desenzanosta on hyvät kulkuyhteydet kaikkiin lähialueen tärkeimpiin kaupunkeihin. Veronaan pääsee alle puolessa tunnissa junalla ja muihin  Gardajärven kaupunkeihin taas voi tehdä päiväretkiä esimerkiksi laivalla matkustaen tai pyöräillen.

La 31.8.
Bussi tulee hakemaan ryhmän hotelleilta aamiaisen jälkeen. Kuljetus Monzan kisaradalle. Päivä aikaa seurata harjoituksia ja aika-ajoja.
Paluukuljetus hotellille lähtee F1-aika-ajojen jälkeen. Ilta vapaata aikaa.

Su 1.9.
Hotelliaamiainen, jonka jälkeen lähtö bussilla Monzan kisaradalle. Päivä aikaa seurata kisoja.
Paluukuljetus hotellille lähtee F1-kisan jälkeen. Ilta vapaata aikaa.

Ma 2.9.
Hotelliaamiainen, jonka jälkeen hotellihuoneiden luovutus. Matkatavarat voi jättää hotellin säilytykseen, aikaa käydä vielä viime hetken ostoksilla tai lounaalla.
Bussi hakee ryhmän iltapäivällä hotelleista ja vie Veronan lentokentälle. Finnairin lento lähtee klo 19.05 ja saapuu Helsinkiin klo 23.00.